public a media relations

Public relations (často uváděné pod zkratkou PR) lze volně přeložit jako "vztahy s veřejností". Jedná se o nástroje a techniky, pomocí kterých firma buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností. Jedná se o dlouhodobou cílevědomou činnost, která by měla mimo jiné zajišťovat poskytování informací veřejnosti a zároveň získávat zpětné vazby a důležité informace od veřejnosti a okolí.

Media relations představuje efektivní účinnost vydávaných tiskových zpráv a prezentování vhodného mediálního obrazu konkrétní společnosti díky správně a vhodně strukturovaných informací poskytovaných právě zástupcům médií a sdělovacích prostředků s vhodně vytvořenými mediálními tématy, které je pak pro samotné sdělovací prostředky snažší využít a zajímat se o další podrobnosti.

Další chybou v nesprávně nastavené strategii Media relations je také neadekvátní odezva nebo časová prodleva s reakcí na potřeby novinářů.

Jsme připraveni vám pomoci s vytvořením potřebné strategie Public relations nebo Media relations při budování značky vaší společnosti nebo při zavádění nových výrobků a služeb na trh.

 

Zajistíme vám tyto služby

  • media relations - přímá komunkace se zástupci médií
  • vytvoření komunikační strategie a její realizace
  • monitoring médií
  • příprava textových podkladů
  • organizace tiskových konferencí
  • neformální setkání s novináři a zástupci sdělovacích prostředků
  • presskit pro různé příležitosti dle zadání klienta
  • vnitřní a vnější komunikace klienta
  • krizová prevence a komunikace

 

Proč zvolit naši agenturu?

  • mnohaleté zkušenosti s realizací reklamních kampaní
  • dbáme na preciznost a kvalitu
  • zajistíme kompletní služby
  • indiviuální přístup ke každému zákazníkovi, kterému se snažíme maximálně vyjít vstříc

 

Ukázka našich tiskových výstupů:
 

 

Máte zájem o PR služby? Napište nám!

Všechny položky jsou poviné